HTML

Gondolatözön-lő!

Közéleti események kommentálása. Beleméltatlankodom a nagyvilágba.

Friss topikok

  • titio: Igazad van. Odajut az ember, ahol vagy 100 évvel ezelőtt volt. Házasodni kell, mert egy ember nem ... (2009.11.27. 23:35) Porhintés
  • bmviola: Nagyon remélem, hogy kevesen tartoznak abba a táborba, akik a nyugdíjastól sajnálják a pénzt. Elég... (2009.11.05. 21:07) Legyél csak nyugdíjas!
  • titio: Ne is add vissza, amíg a problémát meg nem oldják! Ők akarnak iskolát reformálni, amikor nekik csu... (2009.10.08. 20:19) Pénz, pénz, pénz ...
  • titio: Néha úgy érzem magamat, mint egy fantasztikus filmben: vad hordák leselkednek rám vad helyeken. (2009.10.08. 20:14) Rabosítás

Linkblog

KUN-szégyen

2015.04.18. 12:29 Balla diák

Meglépett egy ügyeskedő - ez alkalommal nő, aki mint utazási iroda vezető tevékenykedett - a valamilyen befektetési címen összegyűjtött milliókkal. Családostul, mindenestül. Most azon lamentálnak egyes gondolkodók, hogy feltűnhetett-e a banknak a szokatlan nagy forgalom a számlán. Ha ugyanarra a számlára kérte a pénzeket, ugyebár. Vajon miért NE tűnhetett volna fel a banknak? Én egyszer beteg kollégákat helyettesítettem, mert én voltam a "terhelhető", s amikor a lábam egyszer személyesen betettem a bankba, azonnal lekapcsolt a főnök, hogy mi ez az 5-15000 forintos (beteg kollégák számától függően) összegváltozás a havi jövedelmemben. Hogy létezik? Törvényes-e, hogy nekem kifizetik a helyettesítésért az órákat?! Amikor már keményebben kezdett faggatózni, elküldtem, hogy járjon utána, majd akkor vallasson, ha kiderítette, hogy ez törvénytelen. De faggatott! Észrevette!

Milyen következtetésekre juthatunk? Vagy csak kizárólag a kisnyulakat figyelik a bank(ok)ban, vagy a bank is benne volt a buliban.

Szólj hozzá!

Címkék: forgalom bank számla

A bejegyzés trackback címe:

https://szilagy.blog.hu/api/trackback/id/tr317378088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása